cerita orang bujang...

Sunday, February 12, 2006

idola

IDOLAKU...
satu-satunya idola saya adalah seseorang permain bola yang bernama ronaldhino. Berasal dari negara brazil dan bermain untuk pasukan bola barcelona, beliau dianugerahkan dengan pingat pemain yang terbaik untuk tahun 2005. Kemahirannya dalam segi bermain bola amat dikagumi dan dicemburui oleh ramai orang di seluruh dunia ini. Saya memilih beliau sebagai idola keran saya hendak bermain bola macam beliau.
Terdapat satu orang lagi yang saya anggap sebagai idola saya iatu seorang yang saya memanggil ibu. Ibu saya telah mengandungi saya, memberanakkan saya dan menyusukan saya.beliaulah yang membesarkan saya dan mendidiki saya. Tanpa beliau saya tak akan menjadi sebegini. Beliau tetap menyayangiku walaupun saya membuat salah. Sebab itulah saya memilihnya sebagai idola saya, keran saya hendak manjadi seorang insan yang serupa dengannya di segi sikap dan perangai.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home