cerita orang bujang...

Sunday, February 12, 2006

melancong

cutiku di penang...
saya melancong ke penang pada cuti akhir tahun lepas. saya sekeluarga menaiki van yang dipandu bapa saya daripada singapore ke penang. ia mengambil masa 10-12 jam untuk sampai ke penang. setelah di sana kami tinggal bersama pakcik saya di rumahnya. melihat saudara-saudara saya setelah beberapa tahun membawa senyuman ke wajahku. setelah rehat untuk beberapa jam, kami sekeluarga termasuk keluarga pakcikku keluar makan di luar. makanan di penang kebanyakkan saya tak pernah makan.
setelah makan kami pergi ke pesta di bandar. setelah menaiki beberapa permainan di sana, saya merasa sungguh mabuk dan berapa jam kemudian saya muntah di tepi jalan raya semasa hendak pulang. kami tinggal disana untuk seminggu di sana. inilah peristiwa saya melancong ke penang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home